I made this widget at MyFlashFetish.com.

16 August 2011

YEKE?

Yeke sial? Yeke bagal? Yeke? YEKE? YEKEE SIALLL?!! Kau ni dah macam ape tah. Kat luar bukan main sakai lagi kau. Tau pun takut kau taknak berhadap muka dengan aku. Takut ape? Takut MALUUU KEEE? HAHA. Kimak punya betina. Aku pikir kau betina lembut jee. Kalau takk dah lama dohh aku malukan kau depan bb masa tu. Perghhh dapat malukan kau sekali pun cukup lah. Rasa macam hidup ni ditemani bidadari syurga kau tau tak SIALLLLLLLL! haha. Jalan dah macam betina tak berdara. Bontot loyot. Muka tonyot. Serious dohh. Muka kau tonyot gila .TONYOTT HABISS punyaa. haha sakai dohh anak ilyas ni C:

1 comment:

  1. Assalamualaikum warahmatullah.
    Sekadar perkongsian buat Adik Amirul.

    Diriwayatkan daripada Abu Hurairah r.a katanya: Rasulullah s.a.w membaca ayat ini: Yang bermaksud:

    Pada hari itu bumi menceritakan beritanya. Kemudian baginda bertanya: Adakah kamu tahu apakah yang akan diberitahu oleh bumi itu nanti? Para sahabat menjawab: Allah s.w.t. dan RasulNya yang lebih mengetahui.

    Baginda s.a.w. bersabda:

    "Sesungguhnya berita yang akan disampaikan oleh bumi ialah bumi menjadi saksi terhadap semua perbuatan manusia, sama ada lelaki ataupun perempuan terhadap apa yang mereka lakukan di atasnya. Bumi akan berkata: Dia telah melakukan itu dan ini pada hari itu dan ini. Itulah berita yang akan diberitahu oleh bumi." (Hadis riwayat Imam Tirmizi).

    Semoga Adik Amirul sentiasa berada dalam rahmat Allah. InsyaALLAH. Jaga diri, amal dan akhlak sebab ramai yang sayangkan Adik Amirul. :)

    Take care.

    ReplyDelete