I made this widget at MyFlashFetish.com.

17 July 2011

BIESHA NOUVELLE IS HER NAME (:

First, hari tu hari sabtu, 16.07.2011. Aku janji dengan member-2 aku nak keluar lepak kat KL. Janji punya janji aku terlepas masa. Janji pukul 12pm dah ada kat luar. Last last boleh bantai aku tertidur sampai pukul 6pm -.- kay takpe aku keluar jugak. Lepas tu sampai BB boleh pulak tuhan jodohkan aku untuk bertemu dengan kengkawan semua. Ya Allah alhamdulillah jelah yang aku mampu cakap. Ingatkan tak dapat jumpa. Haha. Lepas tu lepak. Nak buat tattoo liverpool kat Pavi lahh ape lahh. Then pergi BB balik. Jumpa si SHADA (BIESHA NOUVELLE).Kitorang pun tegur lahh. Yang si Shada menggedik dengan aku. Yang si Aku bergedik dengan Shada. Lepas tu kitorang dah nak balik. Aku panggil Shada ni. Aku cakap kat die yang aku dah nak kene gerak. Ingat nak lepak lama sikit dengan Shada ni. Tapi kawan aku pulak nak balik. Then salam lahh dengan Shada ni. Sambil bertentang mata kitorang dengan tetibe aku dengan die BERKUCUPAN MULUT disituu. WOAHH WEYHH. Aku nervous, die pun nervous. Kitorang kawan lama dah sebenarnye. Cuma masing-2 malu nak cakap perkara sebenar. HAHA! Btw aku sayang kau weyhh ♥ Mengharap sabtu depan jumpa kau lagi (: HAHAHA LOVE YOU HONEY ♥

2 comments: