I made this widget at MyFlashFetish.com.

01 April 2011

Saya Sayang Cikgu Saya :)

First, jangan nak ikutkan sangat lah tajuk atas tuu, haha.just nak perli je.nk tau sebab ape aku sayanggg sangat kat cikgu aku tu ? sebab dia baik.dia pandai layan aku.dia pandai jaga hati mak aku dan dia jugak pandai tunjuk perasaan kat mak aku.dia GURU DISIPLIN, but DISIPLIN tu takde langsung kat nama dia sebagai GURU DISIPLIN !! aku cukup bengang dengan kau wahai cikgu ASMADI IBRAHIM.dari first aku masuk SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN TAMAN KOSAS kau tu, kau dah mula tunjuk KURANG AJAR dengan mak aku.hampa ingat mak cek takda perasaan ka ? cube hampa duk pikiaq leklok.cara GURU DISIPLIN serupa tu ka ? cara hampa LAYAN anak murid serupa tu ka ? lagu mana nie wahai guru disiplin, kalau guru disiplin pun TAKDA DISIPLIN, macam mana anak murid tak kurang hajaq dengan hampa..hampa ada ambik kisah pasai suasana anak murid ? hampa ada kisah pasai asal usul murid ? hampa ada kisah kehidupan anak murid hampa lagu mana ? hampa ada ambik kisah ? ini bukan GURU namanya..nak tau ape wahai guru ? hang pikiaq lah sendiri.senang-2 ja hampa buang cek dari sekolah, tanpa tanya cek perkara sebenaq.sebenaq nya cek buat hai kat sekolah tu, cek tengah duk bengang dengan hampa.aku malas nak cerita kat kau sebab aku baru je masuk sekolah.kau tunggu sampai aku datang maki-2 kau depan anak murid kau sendiri.haaa ! lagi satu, tau NORZAIRIE ORI tak ? tak tau ? okay diam.HAHA ! macam nie, guru disiplin jugak dia nie.sama je macam nama atas tu.2-2 nie kira kembar la.perngai serupa je.kurang ajar dengan mak aku jugak.and now dia tak puas hati dengan aku sebab aku kasi ayat PEDIH MATA kat dia.NOT BADWORD actually.just bagi dia bengang sama macam aku bengang.(LOL).kesian kat dia.hari tu jela kesian kat dia.sekarang tak dah.hahaha.nak tengok ape aku send ? kat bawah la :)

OOPPS, ada nama lah kat bawah tu.sorry.hahaha.dah baca ? pandai pandai lah hampa pikiaq masak masak.bhahahaha.

1 comment: